Sunday, November 9, 2014

siapakah kita sewaktu kita menadah tangan meminta kepadaNya?

Terasa sangat kat hati
Semalam aku bertuah di berikan jemputan untuk menghadiri majlis ilmu . Terima kasih atas jemputan dari @drazizanosman @dianaazizan @azwaniosman sekeluarga.
Bila ‪#‎pakkiyai‬ bilang saat kita berdoa, kita kene rasa bodoh , hina, faqir di hadapan Allah swt.
Selama ini kita berdoa dan meminta minta dengan Allah swt macamanakah kita waktu itu? ? Adakah kita bangga dengan solat 5 waktu kita? Adakah kita bangga dengan kita baca Al Quran setiap malam malah hafal Al Quran dan hadis? ? Adakah kita berdoa dan meminta dengan kita bangga kita kuatnya beribadah? ?
Macam itukah kita bila berhadapan dan berdoa di hadapan Allah swt? ?
Sepatutnya bila kita berdoa kita kene rasa kita hamba yang berdosa, kita hamba yang faqir, hina , kita bodoh, kita kosong segala galanya...
Itu lah yang sepatutnya yang kita rasa...
Ya Allah ya tuhanku. .. aku malu aku meminta meminta dengan Mu dengan merasakan aku isteri yang sudah cukup sempurna utk suamiku dan keluarga ku..

Ya Allah ampunilah aku...
Malu nya aku... aku ini kosong tanpa Mu...

Terima kasih ya Allah Kau sedarkan aku melalui majlis ilmu itu...
Maafkan aku atas kelalaian ku

Allah Allah Allah. ..
Aku ini lemah tanpa kasih sayangMu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...