Monday, November 10, 2014

kisah kau dan aku




Aku suka gambar ini.

Aku suka kat lelaki yang berada di belakang aku waktu ini.

Lelaki inilah yang sabar dgn perangai hati kering aku.

Lelaki inilah yang sabar dgn perangai degil aku

Lelaki inilah yang tak pernah sekali ketawakan impian aku

Lelaki inilah yang sentiasa ada di saat susah senang aku.

Lelaki inilah tak pernah sekali berkata... cukup cukuplah sayang... tak payah berniaga lagi... waktu pekerja aku pernah lari..
Dia sama sama kene bukak payung berniaga nasi lemak depan 7E

Lelaki inilah tak pernah sekali berkata cukup cukuplah sayang
Tak payah berniaga lagi.. waktu kedai aku kene pecah masuk pencuri, habis barang dalam kedai , pencuri angkut pakai lori...

Lelaki ini lah yang paling aku sayangi dan cintai..

Lelaki misteri ini yang bernama suami

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...