Monday, August 25, 2014

sayang menantu marah anak.... itu orang kami

[Sebelum pakai tepung roti..kene belajar pakai tuala good morning.!]

Dulu aku kecik kecik selalu duduk sebelah arwah ayah aku, ayah ajar aku tebar tuala good morning tue.

Skang kasi aku tebar roti....mmg tadahal lah kan.. 

Anak arwah ayah yang pandai tebar roti hanyalah aku seorang.
Sebab aku mmg selalu dgn ayah. Aku mmg anak ayah. Aku sayang ayah.

Sampaikan waktu dia dah xbrapa nak kuat nak berdiri lama duduk tebar roti. ..aku yang ada kat sebelah dia ..dia dah tebar..aku tepek tepek dan goreng roti itu.

Nolstagia sungguh..

Ini adalah percubaan nazli utk belajar tebar roti.

Kan dah kata dia dgn ayah macam anak.
Dia boleh duduk dgn ayah, makan semeja dgn ayah, keluar berdua dgn ayah ...

Aku kagum dengan arwah ayah aku. Waktu aku nak bernikah dgn Nazli, dia dan emak aku tau yang Nazli masih lagi belajar.

Dia adalah orang lama lama dahulu yang nikah kan anak
Dia tau akan ada rezeki Allah swt tentukan buat kami selepas kawen nanti

Dia x sibuk sibuk nak heran bakal suami mesti gaji besar, kereta besar.

Asalkan anak dia ada orang jaga bila dia dah takde
itu dah cukup menyenangkan hati dia.

Al Fatihah buat roh arwah Haji Tamby Hussin bin Abdul Majid.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...