Monday, August 11, 2014

Baiknya Allah dekat kami


Allah SWT telah beriman "Barangsiapa yang bersyukur, maka Aku akan tambah nikmat baginya dan barangsiapa yang kufur sesungguhnya azabKu amatlah keras" Bila tgk periuk pun boleh nangis..sebab permulaan aku meniaga kat kedai nie cuma satu thermos jee..thermos nasi beriani tue pun ambil kat kedai lama arwah ayah aku (Al Fatihah buat roh arwah haji Tamby Hussin bin Abdul Majid) Ayah lah yang bagi aku setiap hari satu thermos...dia bagi jer. Modal aku adalah daging kambing dan ayam. Dia nak bantu anak dia meniaga. Lama aku ambil nasi dari kedai dia.. Sebab itu aku cakap aku tgk periuk nie aku boleh nangis.. Nangis sebab baiknya Allah dekat aku..dekat kami anak beranak.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...